Startproblemer Hjelp hjelp (A4)

Anbefalte innlegg

Har en audi a4 avant som bare valgte og ikke ville starte igjen i går når jeg kom ut fra ikea...

Venta en stund og stakk for å hente bilen igjen og da skulle bilen taues. Da vi drar i gang prøver jeg å starte bilen på gir og dette går utrolig bra men om jeg stopper bilen igjen så vil den ikke starte på nøkkelen. startern går rundt men det skjer ikke noe mere i motoren. er det noen her som har ett velidg klok hode og kan hjelpe meg med hva det kan være som er galt... tanken slår meg med att det kan være starteren. har pratet med erik arnesen på bryn og de klarer ikke å gi noe annet svar enn att "vi må se på den" men ledig time har dem ikke før til uka..

Hjelp Hjelp

Hilsen Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det alarm på den? Startsperre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke alarm på bilen.. startsperre det vet jeg helt ærlig ikke men tror det kan være det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet ut att det er starteren. men er denne vanskelig å bytte? prøvde litt i går men var en mutter jeg ikke kom til på grunn av att verktøyet er for stort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.