#1 Skrevet April 23, 2009 Nå har det seg sånn at vi egentlig skulle ha vært hos Gundersen Sportscar i Råde, men det lot seg desverre ikke gjøre. Så da blir det vanlig oppmøte på Toy's kl.18.00. Håper det er en del som får med seg dette og kommer innom en tur i det pene været:) Mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2009 mange som kom gett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2009 mange var det i dag da? Polert snekka i dag, så var ikke klar over at det var nå i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 Kim Robin, Alexander, Admir var innom, og Knut var innom en tur:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2009 Jepp, var ikke store oppmøtet, men men, som vanlig det vel:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2009 var der i hele 30 min jeg å da heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2009 var der i hele 30 min jeg å da heheh Faan glemte deg jeg Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...