#1 Skrevet April 23, 2009 Noen som vet hvor man får skaffet senterlokk til Bolero-felgene? Har Møller de liggende ennå f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2009 Har du sjekket ut hvem som selger disse felgene? De fleste som selger felgene burde klare og skaffe senterlokk også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2009 dette er orginal felger så det er jo møller som skal ha disse, ta en tlf og spør de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2009 Jeg kjøpte originale senterdeksler til bolerofelger på møller for et par år siden. Vil tro de fortsatt har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2009 Og jeg kjøpte i 2008 på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2009 De lokkene er såvidt jeg vet brukt på så mange originalfelger at de trolig vil være mulig å kjøpe hos Møller i mange år ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2009 Ok Da er det kjangs, men prisen tør jeg vel ikke tenke på hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...