Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg kan få bort limrester av gummi?

 

Tok av disse ( : bråk :) vindaviserne for noen dager siden, dem var jo selvfølgelig limt på pakningene rundt vinduene, så nå ser det ikke særlig pent ut! : mad :

 

Har fått pellet bort endel med fingrene og brukt industri cleaner, men fortsatt er det masse igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd og bruke et kniv blad, som sitter i tapet kniver ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd og bruke et kniv blad, som sitter i tapet kniver ?

 

ja, prøvd knivblad, men er så fryktlelig enklelt og komme borti listene: rolleyes, limet som sitter på, er så seigt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, det burde jeg sagt før.. prøvd med varmluftspistol? hårføner etc.. det pleier få limet til å løsne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, det burde jeg sagt før.. prøvd med varmluftspistol? hårføner etc.. det pleier få limet til å løsne!

 

Nei, det har jeg ikke prøvd.. Men, vill ikke listene bære preg av varmen etterpå da? må selvsølgelig begrense varmen, men tror nok det skal endel varme til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo gjøre et forsøk. Bare bruke hode litt når man driver på. Så man ikke skader listene selvsagt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo gjøre et forsøk. Bare bruke hode litt når man driver på. Så man ikke skader listene selvsagt

 

Ja, får prøve en varmepistol. Takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wd 40 eller citrus rens tar limrester...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mykejens penselmykner skal kunne funke også har jeg fått tips om:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som nevnt tidligere WD-40 eller sitrus rens. Begge selges på f.eks. Torshov. Personlig har jeg best erfaring med sitrusrens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

citrus spray tar alt av limrester og er meget effektiv. Bruker denne når jeg tar bort emblemer o.l. på biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

citrus spray tar alt av limrester og er meget effektiv. Bruker denne når jeg tar bort emblemer o.l. på biler.

 

Hvor selges slik citrus spray?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bilrekvesita butikke har dette. Kjøpte min på en lokal sjappe i bø. Men bilextra, mekonomen o.l. burde jo også. Den jeg har er på sprayboks, men du får også andre typer. Sprayboksen er veldig grei å bare sprute på og la det virke litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bilrekvesita butikke har dette. Kjøpte min på en lokal sjappe i bø. Men bilextra, mekonomen o.l. burde jo også. Den jeg har er på sprayboks, men du får også andre typer. Sprayboksen er veldig grei å bare sprute på og la det virke litt.

 

Ok, skal prøve med varmepistol imorgen, funker ikke det, skal jeg prøve med sitrus:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok noen skikkelig vanskelige limrester med aceton her hin dagen. funket knall!!! tar forresten beis av stoler på få sekunder så ikke søl på lakk....:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag handlet jeg varmepistol.,Fungerte utmerket! Varmet forsiktig opp, for så å gnu av limet med pekefingeren, oppdaget ikke at jeg fikk DEN vannblemmen på fingeren, før jeg var ferdig med den ene siden. Så nå er det en litt ufrivillig pause pga, vannblemmen. : rolleyes: : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.