Anbefalte innlegg

Hadde aldri trodd jeg kom til å spørre om dette, men evig lei maset til dama. :P

Hun gnåler over at jeg ikke tar på meg beltet før etter jeg har kjørt. Tenkte hvis jeg har beltevarsler så tar jeg det på før jeg kjører. Har ikke lyst på noe lyd eller noe - bare et enkelt lys. Har sett at det er beltevarsler-lys i speedometeret på bilen. Antar jeg legger merke til den der. Liker ikke wanings lights hehe

Har lest et sted at jeg kan aktivere det med vag-com, men finner ei mer info.

Flott om noen har en løsning på dette. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta på deg belte før du kjører og problemet er løst ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta på deg belte før du kjører og problemet er løst ;)

hehe - er jo det jeg prøver på da :P

Jeg er ofte stresset og sitter ofte i telefonen i bilen. Dermed går det ofte i glemmeboken, skjer dog sjelden at jeg har det av på hele reisen. Målet mitt er å få det på med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg fant løsningen.

Må bruke vag-com -> 17 - Instruments -> Funksjon 7 -> Deretter øke koden. F.eks. fra 05321 til 07321.

Prøve etterpå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg fant løsningen.

Må bruke vag-com -> 17 - Instruments -> Funksjon 7 -> Deretter øke koden. F.eks. fra 05321 til 07321.

Prøve etterpå!

funket dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funket dette?

Ble sittende å se på film - har ikke fått testet enda.

Kan oppdatere deg i morgen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dårlig ut gitt.

Koden står til 00062. Det vil si (6=) 6 cyl og (2=) 90l tank.

00 = Optional equipment

0 = Europa/germany

62 = 6 cyl, bensin

Etter hva jeg har funnet ut er det 02 som skal byttes ut med 00 (to første tallene) for å aktivere optional beltevarsler, men funker ei.

Kan være at vedkommende som kjøpte bilen ikke har hatt råd til ekstrautstyr. hehe

Noen som vet hvordan jeg kan finne ut mer om dette?

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_10374.html#1

Hm, der ser jeg de fjerner 0`en foran - 3 istedet for 03.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut litt mer.

Mangler kabling ser det ut til. De gamle stolene har ikke kabler som går til beltefestet, men det har de nye. Antar derfor at jeg mangler kabling fra under stolene og frem til X.

Sitter og søker i Elsawin og på google etter info om kabling for dette, men finner lite. Noen med A8 som kjenner til kablingen?

Helt utrolig at jeg gidder å bruke tid på dette, men begynte så da må jeg nesten fullføre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.