#1 Skrevet April 23, 2009 har kjøpt en ny spiller til bilen, å har ikke klippet en eneste kabel(brukt iso plugg). det som er saken er at når jeg har den gule ekstrakabelen (den til minnet på spilleren)innkoblet,funker ikke alarmen lengre. hva kan jeg gjøre for å fikse det? må jo ha minne på spilleren å må jo nesten ha alarm. spillerern er forresten en pioneer så tviler på at feilen ligger der bilen er en passat 99mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2009 Gul? I eldre VW er konstant 12V såfall rød leder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2009 har prøvd å snu på rød og gul men da var det helt dødt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 Også når tenning var på? Sier vel bare det at den gule ikke gir noe som helst. Rød er konstant 12V, mens Rød/Hvit er 12V ved tenning på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2009 står jo ikke om han mener den gule kablen fra spilleren eller en gul kabel fra bilen for standard fra cd-spilleren så er hvertfall gul konstant 12v og rød tenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2009 joda det var den gule fra spilleren jeg mente...det viste seg at det var en feil med pluggen derfor var det dødt når jeg byttet om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...