#1 Skrevet April 24, 2009 Har en 04 a4 avant s-line som jeg er kjempefornøyd med, og lurer nå på å kjøpe bil til samboeren. Tenkte da på en wv Bora. Hva skal jeg se etter når jeg drar og kikker på brukt? (mtp slitasje/feil/mangler osv.) Hvilke svakheter har bora? Er de galvanisert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 låsekasser i dørene, som gjør at taklyset ikke slår seg på ved åpning av dør osv.. Vinduer som detter ned i døra pga plastmekanisme som sprekker, fås rep kit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2009 ok skal spørre/sjekke det når jeg har funnet meg et "objekt" Regner med det er flere svakheter .. hvordan er forstillinga/hjulopphenget på disse? Samme dritten som på de eldre audi a4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 ok skal spørre/sjekke det når jeg har funnet meg et "objekt" Regner med det er flere svakheter .. hvordan er forstillinga/hjulopphenget på disse? Samme dritten som på de eldre audi a4? hjuloppheng og forstilling holder seg bra. Er ikke likt som på a4 nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...