#1 Skrevet April 24, 2009 noen som har peiling om den plata som det er tekstil på er mulig og ta av den delen der det er tekstil? skal trekke om og lurer på om det går ann og ta av sånn at det blir lettere og ta og trekke om:) skal bli ekte skinn btw;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 Nei, den går det ikke an å ta av. Hele panelet er satt sammen og plastsveiset til en bit. Forresten er det sikkert mye enklere og penere å få tak i dørpaneler som originalt var til skinninteriør fremfor å trekke om noen andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2009 hehe ja. satt og så på ebay:P fant alt interiør til c4 for 7500kr... såe jeg tror det blir hele pakka jeg:P er ikke vits og betale 3000kr for bare dørpanelene da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 6700,- kr var det:P http://global.ebay.com/Audi_100_C4_A6_S4_S6_Recaro_Lederausstattung_E-Sitze/250409219494/item faan at jeg ikke har penger:( skulle så kjøpt det dær til min bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2009 Hvis noen vil ha 3000 kroner for fire dørpaneler til C4, uansett type, da er de på en annen planet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2009 tror også det:P men d va trekking med skinn da;P men uansett dyrt! tror jeg satser på fult skinn interiør siden jeg skal ha det isteden før å trekke om litt å litt:S blir jo å koste sjorta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...