#1 Skrevet April 24, 2009 (endret) Skal bytte speilet på golfen. Noen som har gjort dette? Vet hvordan jeg skal bytte det? Speilet er elektrisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 spørs om det er elektrisk eller manuellt. må av med dørtrekket og dekslet ved a stolpen på døra. tre skruer bak det dekslet og så sitter justering / kabler bak dørtrekket. forholdsvis enkelt. men er litt klips og styr som gjerne sitter litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2009 (endret) Har nå vært ute å sett litt mere. og siden dette er cab så er det mulig det er litt anerledes enn på vanlig golf? her er hvertfall bilde der som de 3 skruene er. Når jeg skrudde ut skruene så ble ikke speilet løst.... Så ett bilde etter att jeg tok av deksle. Så et bilde av dekslet: Lurer på om det kanskje er enklest å bare bytte dette dekslet? For hvis jeg skal bytte hele speilet så må jeg vel ha et fra en cab? Noen som vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 er vel sikkert greit nok å bare bytte det dekslet der ja, hvis det bare er det som er gåent. men trukke det er noe forskjell på speilene fra cab og "vanlig" golf MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2009 Hvis du ser på "vanlig" golf så er den svarte "ramma" (feste) som henger i bilen mindre enn det som er på caben. Skal ikke si det 100% sikkert men har sett på flere "vanlige" og de er mindre:) Men er det noe sted som de selger sånne deksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2009 Forhør deg med NorskBildelSenter. De har nok et deksel til en rimelig pris.. evt. Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2009 ja okei det hadde jeg ikke trodd men ja som stian sier, NBS eller møller har nok det ja. evt. så kan du stikke innom en lokal høgger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2009 Takk for hjelpa gutter :-) Da får jeg høre med de til uka :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...