#1 Skrevet April 24, 2009 skal handle meg nye dekk til felga jeg har bestillt meg,blir enten 215.40-16 eller 205.40-16,har forhørt meg litt rundt om på sunndalsøra men syns prisene er fryktelig høye samt at de har lite av de dekkdimmensjonene på lager,noen som har erfaring med noen sjapper her eller vet om noe?har sjekka dekkonline men har ikke råd til å forhåndsbetale noe nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 Nordmøre Båt og Fritid i ballsund er greie. Brukbare priser og de dekkene de ikke har, kommer vanligvis i løpet av en dag eller to. http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?isNotFrontpage=true&q=nordm%F8re+b%E5t+og+fritid&origin=white 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2009 Kan å ta kontakt med dekkforhandler på Smøla. Edøen Gård. Har sendinger landet rundt og er med i Dekkbutikk1 kjeden. Kontakt Geir eller Frank Brevik på telefon 92437914 eller 97776855. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...