#1 Skrevet April 24, 2009 hallo, driver å ettermonterer cruise control på en audi a4 avant (b6) (har multifunksjonsratt alt), men i settet så lå det også en ledning? men finner ikke ut hvor den skal monteres? eller gjelder den bare for a6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 Monterte på min b6 for noen dager siden og måtte ikke koble noen ledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2009 den følger sikker med pga settet er til flere typer biler da...og kanskje man trenger den vist man ikke har multiratt originalt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 Den ledningen fulgte med på bilen min også når jeg skulle ettermontere cruisecontrol. Om bilen ikke allerede har det må du legge den kabelen selv fra styreenheten i rattstammen til koblingspunktet under vindusviskermotoren. Det skal stå i bruksanvisningen hvilke biler det gjelder, gjorde ihvertfall det på den jeg fikk med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2009 vel svensk er ikke så lett å lese og masse fremmedord på engelsk men greide ikke finne noe som sto med å legge opp noe kabel på a4, sto bare noe om en kabel på a6....og denne danske guiden der dem montere cruice control så står det heller ingenting om noen ekstra ledning.... var heller ingen koblinsskjema i det heletatt med i "bruksanvisningen", sto bare referert til en eller annen side i en verkstedhåndbok under elektrisk som jeg vistnokk måtte kikke i....som jeg sef ikke har...., fant bare en ledig pinne bak på pluggen til elektronikkmodulen så festet ledningen der og tredde den ned igjennom rattstammen....men ettersom jeg ikke vet hva og hvor den skal videre å har den foreløbig bare blitt surret sammen og teipet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...