#1 Skrevet April 24, 2009 Som sagt, jeg sliter sinnsykt med å få ut denne. Har prøvd alt som er mulig snart, men ennå sitter den som faen.. Noen som har noe tips til å få ut denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 Varme. Denne tråden skulle vel ligget under mekanisk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2009 Som sagt, jeg sliter sinnsykt med å få ut denne. Har prøvd alt som er mulig snart, men ennå sitter den som faen.. Noen som har noe tips til å få ut denne? Jeg varmet den opp, vrei over rattet helt og brukte en bankedrill med butt borr på som jeg stilte på kun slag. Da var det ikke noe problem. Hadde ikke sjans med kun å banke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 Ja, dette har jeg prøvd også, men får den enda ikke ut. Så vet snart ikke hva jeg skal gjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2009 Kjøp begge bærearmene, og en ny bolt. Også tar du vinkelsliperen fatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2009 Hjelper ikke det når jeg ikke får ut restene av bolten. Har nye bolter og begge bærearmene så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2009 Ikke uvanlig å måtte borre ut hele bolten eventuelt bytte hjullagerhuset. OBS.. fraråder å varme... dette er strengt forbudt fra audi sin side og kan svekke godset betraktelig. slegge.. full sving, og wisegrip med dor på pleier ofte å funke etter en stund med banking. vi snakker da banking med full kraft! ikke "jentegrep" og kakking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2009 Bruke trykkluftmeisel og banke litt i godset rundt før du bruker trykkluftmeiselen rett på bolten. Banna og klundra i 2 dager, gikk på 2 minutter med trykkluft:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2009 men husk å kappe den av helt inn v armen så du ikke stuker den så den blir skev..da er det hååpløst.. kapp den av,bruk varme å de andre bra rådene her... trur mange som har banna mye med detta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2009 dette er en bolt, med en mutter på ene side? På passaten min, skjærte jeg av på den ene siden, kjøre så trykkluft skralle på mutteren. dvs, jeg skruet muttern innover, slik at jeg dro bolten løs å igjennom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...