Problem med valg av styling

Anbefalte innlegg

Eg har tenkt å bestemme meg snart ka plast eg skal ha på bilen til våren, men no har det oppstått et lite problem....

Først så va eg tenkt å kjøpe meg S4 front(den e no jævli fin) men så ringte eg til han TS-racing han meinte at eg ikkje kom til å plass til en frontmontert IC(som eg skal også kjøpe)

han meinte at eg måtte invistere i en RS4 front eller noko slikt,

 

Ka folk her synst? Har jævli lyst på en S4 front(ikkje at det er noko galt med RS4 fronten altså) synst berre den er litt brukt opp..

 

kom gjerne med forslag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Slik jeg ser det da sp har du vel to valg,

 

Kjøpe en front som du er sikker på at du får plass til ic i(evt. RS4),

Eller kjøpe den fronten du vil ha (S4) og belage deg på at du ma bygge om.....

 

mulig det er noen andre valgmuligheter blandt fronter som er å få kjøpt som ic passer bra i.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fmic04.jpg

 

(På original S4 vel å merke....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp alt anna enn RS4 :P Litt oppbrukt ;)

Syns den er fin med den leppa du har no eg, men det er vel ganske vanskelig å modde den til å få ic til å passe. : nei : S4-fronten er jo smekker, men surf litt rundt på forumet og netter ellers; det fins andre frontar! ;) Veit i alle fall om ein A4 Avant her på forumet som har ein litt småkul front. Trur det var ein viss Beddari som eigde den? ( : klø : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske så sikker på at du får nok så stor front montert ic med S4 fronten, meget pen, få tak i orginal...

Øystein Beddari har Caractere på sin, husker ikke hva broren har....slik er Øysteins:

Øystein A4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje den fronten eg tenkte på... Lurer på om det var ein blå A4 som hadde vore litt uheldig på bane..? : klø ::nana: Gidd ikkje søke etter den no :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jostein har denne

 

Jepp, slik var det eg tenkte på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den gule var no ganske fin, er det nokon som veit om du må bygge om/modde veldig mykje viss det blir S4 front??

 

Spm om IC korleis dokke gjer det med røra? såg Han Brede på TS-Racing der hadde dei saga inn i sjølve ramma på bilen og så ut...

ka som er den beste løysninga der? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske så sikker på at du får nok så stor front montert ic med S4 fronten, meget pen, få tak i orginal...

Øystein Beddari har Caractere på sin, husker ikke hva broren har....slik er Øysteins:

 

Hallais morten

 

Må rette deg litt, det er faktisk en hjemmelaget fanger med caractere nedre del. Overdel er orginal.

 

Det er faktisk plass til hele ic etter veldig mye jobb, det er ikke mer en skrufester igjen av frontbjelken. Så om du ikke skal ha enda større ic en meg så får du den bak en orginal fanger med tilpassning ; masse masse masse

 

Brodern (Jostein) sin fanger er ganske kul men trenger også litt jobb med om man skal stor ic bak, den blå s4 som det er bilde av her har heller ikke mer en tomta igjen av fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki var iallfall litt Caractere :)

Er tre fronter som jeg ville ha vurdert: Orginal S4, Caractere og Pro Street

A4-rot-kl.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den gløymte eg :P

Original Caractere rs-front er den fronten eg likar best av alle på det karosseriet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.