Klunkelyd venstre side foran.

Anbefalte innlegg

Plutselig kom det en ganske markant klunkelyd fra venstre hjørne foran.

Har sjekket alle skruer jeg hadde av da jeg senket bilen, og alt sitter veldig godt fast.

Lyden kommer da jeg feks kjører opp og ned av fartsdumper (fartshumper for den som liker slikt..)

Utrolig plagsom lyd! Kan det være gummipakningen på toppen av demperen? Mutteren på toppen sitter hverfall veldig godt fast, høyre og venstre side er like. Har vært litt brutal med hjulopphenget i garasjen i dag, men får ikke frem lyden da.

Hva kan lage slike lyder i hjulopphenget?

Golf V by the way...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne jo høres ut som slakk i ett hundebein(Stab.stang) de pleier lage klonke lyder ved kjøring over humpler /huller i veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, glemte ( : flau : ) å strammen skruen til stabstaget høyre side foran da jeg monterte dette sammen. Var litt stresset...

Da sa det klunk gitt :D

Sjekket disse skruene i dag, alt satt veldig godt festet.

Men nå har alt vært fint i lang tid, og så plutselig dukker lyden opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har sikkert det samme som meg. igår så dukket det opp ein "klunke" lyd. nærmare plast lyd.

sjekka idag og det viser seg at eine skruen til innerskjermen var løsna. da meiner eg den skruen som er i vangen, nesten bak demparen. grunnen for at den løsner er vel at stab.stag tar i plasten. er vel bare til å skjære til eit hakk i det. eg gjorde det ikkje men skal gjera det i mårra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle skruene var på plass her, og ingen rare lyder da jeg banker på innerskjermen.

Hater sånn lyder!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyden forsvant hos meg men vart tilbake idag.

hos meg var ikkje sjølve skruen løs men heile festet til skruen. det såg ut som innerskjermen var fast.

eg skal ta bilde av det etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.