#1 Skrevet April 24, 2009 Er her noen som har bygd om en 100 til s4? Har fått tilbud på en s4 motor med ledningsnett.. og spekulerer litt på dette.. Så jeg tenkte jeg skulle forhøre meg litt om dette. Hva er det jeg trenger? Kan jeg kjøre med orginalt understell,gir og akslinger? Hvor mye styr er det med det elektriske ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2009 Aslan Ishanow her på forumet gjorde dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2009 Må vel snart bestemme deg for hva du skal gjøre nå Hans! For å si det enkelt; med dagens priser på original S4 er det likegreit å spare seg ombyggings/godkjenningsrunden og kjøpe the real deal. Bruk heller tiden din på oppussingen, bygging av garasje og på Golfen Sånn for opplysning har Børge Olsen en velbygd 100 på S4+ skalaen. Denne er gjort etter boka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2009 Ville gått for en utenlandsk bil som delebil så en har absolutt alt en trenger og vet hvor tingene skal være;) Og da valgt en S6 så en har litt trivligere sluttprodukt. Man mangler fort mye om en kun slenger nedi motor og el.nett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...