Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe nytt interiør fra tyskland, men airbagen i førerstolen er utløst. er det noe stort problem å skifte denne? Vet den koster en formue så jeg håper det er mulig å bruke den fra den gamle stolen. Trur det er en Ambiente stol, den andre er fra S3.

Noen som vet?

Revner skinnet når airbagen kommer ut, eller er det bare en søm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e søm der så e laga for å ryke før stoffet og andre sømmar ryke, men det koste vel sikkert ein arm og ein fot å få i ein nye airbag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg regna med. men det sitter jo airbager i de gamle stolene. kanskje det går å flytte de over?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mulig d. Har dåkker redningsutstyr verksted borte hos dåkker? De kan sikker sy det, eg vett de har trekt om seter t bil hos oss hvertfall. Vinnes bilglass har eg og hørt tar sånne jobbar(sying altså).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta interiør i A3'en min. Ikke til S3-interiør, men til samme stolene som jeg hadde, men i skinn. Oppdaget at airbagene ikke passet i pluggen i bilen, så jeg flyttet over airbagene fra gamlestolene. Gikk greit det, men et h... liv å få av og på ryggtrekket uten at sømmen skulle rakne. Festene og airbagboksene så helt like ut, bortsett fra ledningene. Regner med at noen tegninger fra familiealbumet kan avsløre om airbagene er de samme på S3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mulig d. Har dåkker redningsutstyr verksted borte hos dåkker? De kan sikker sy det, eg vett de har trekt om seter t bil hos oss hvertfall. Vinnes bilglass har eg og hørt tar sånne jobbar(sying altså).

Ikke redningsutstyr, men interiør avdeling, de syr jo litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta interiør i A3'en min. Ikke til S3-interiør, men til samme stolene som jeg hadde, men i skinn. Oppdaget at airbagene ikke passet i pluggen i bilen, så jeg flyttet over airbagene fra gamlestolene. Gikk greit det, men et h... liv å få av og på ryggtrekket uten at sømmen skulle rakne. Festene og airbagboksene så helt like ut, bortsett fra ledningene. Regner med at noen tegninger fra familiealbumet kan avsløre om airbagene er de samme på S3.

Så du må av med hele ryggtrekket?

Tror nok ikke det blir noe med meg uansett. Venter til litt nærmere våren. Skal en tur i militæret i januar også, får se hvor lenge det varer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.