Lager/Garasje plass! : hjelp :

Anbefalte innlegg

Ej e på leiting etter lager/garasje plass!

so vist d er noen som veit om nokke so ta kontakt! : hjelp :

 

d va godt me pizza ikveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Trond! Takk for igår.:glad:

Jeg har ingen lager plass desverre men det er mulig noen andre har. LYKKE TIL!: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for igår ja! : ja :

 

ej må ha mej en plass snart.. : hjelp : ..lager å garasje på samme plass e d beste...for da betaler jobben d :D oxo kommer ej me bilen min ned over so snart d er lov å kjøre me sommer dekk...slik at ej kan jer bilen ferdi her nede : rolleyes:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for igår ja! : ja :

 

ej må ha mej en plass snart.. : hjelp : ..lager å garasje på samme plass e d beste...for da betaler jobben d :D oxo kommer ej me bilen min ned over so snart d er lov å kjøre me sommer dekk...slik at ej kan jer bilen ferdi her nede : rolleyes:klapp:

 

 

Der ER lov å kjøre med sommer hjul hele året :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ER lov å kjøre med sommer hjul hele året :D

 

 

hehe ja d er vel d....men d er jo ikkje so lett allti lr ikkje so veldi bra heller da.... : smil :: nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja d er vel d....men d er jo ikkje so lett allti lr ikkje so veldi bra heller da.... : smil :: nei :

 

ikke på glatta nei, men har ennå ikke fått meg noe vinterhjul på gamlebilen :D som du vet, er jo fint føre her i bergen, bare regn jo... nok offtopic :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.