#1 Skrevet Desember 7, 2004 Ej e på leiting etter lager/garasje plass! so vist d er noen som veit om nokke so ta kontakt! d va godt me pizza ikveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2004 Hei Trond! Takk for igår. Jeg har ingen lager plass desverre men det er mulig noen andre har. LYKKE TIL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2004 takk for igår ja! ej må ha mej en plass snart.. ..lager å garasje på samme plass e d beste...for da betaler jobben d oxo kommer ej me bilen min ned over so snart d er lov å kjøre me sommer dekk...slik at ej kan jer bilen ferdi her nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2004 takk for igår ja! ej må ha mej en plass snart.. ..lager å garasje på samme plass e d beste...for da betaler jobben d oxo kommer ej me bilen min ned over so snart d er lov å kjøre me sommer dekk...slik at ej kan jer bilen ferdi her nede Der ER lov å kjøre med sommer hjul hele året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2004 Der ER lov å kjøre med sommer hjul hele året hehe ja d er vel d....men d er jo ikkje so lett allti lr ikkje so veldi bra heller da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2004 hehe ja d er vel d....men d er jo ikkje so lett allti lr ikkje so veldi bra heller da.... ikke på glatta nei, men har ennå ikke fått meg noe vinterhjul på gamlebilen som du vet, er jo fint føre her i bergen, bare regn jo... nok offtopic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...