#1 Skrevet April 25, 2009 Treffet i dag på Hadeland gav mersmak! Noen som har tenkt seg nedover, eller? Kjipt det er på en søndag når det er jobb/skole dagen etter, men. Og da er vel heller ikke butikkene i Sverige åpne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2009 Treffet i dag på Hadeland gav mersmak! Noen som har tenkt seg nedover, eller? Kjipt det er på en søndag når det er jobb/skole dagen etter, men. Og da er vel heller ikke butikkene i Sverige åpne.. Jeg tilhører riktignok Hadeland, men svarer her for det. Jeg skal nedover Jeg har tenkt til å henge meg på kolonnen som går ifra Oslo. Vet Nordby senteret rett over grensa er oppe. Oppe fra 10-19 mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2009 Jeg tilhører riktignok Hadeland, men svarer her for det. Jeg skal nedover Jeg har tenkt til å henge meg på kolonnen som går ifra Oslo.Vet Nordby senteret rett over grensa er oppe. Oppe fra 10-19 mener jeg. Okei, visste ikke at de var søndagsåpne! Takker for info;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2009 er åpent over grensa 365 dager i året http://www.nordby.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2009 Vurderer å bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2009 hvordan ble det med den kolonna? tenkte meg nedover en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2009 Ser ikke ut som det er noe stemning, men! Vurderer å droppe det sjæl og heller bygge hus til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2009 Ta turen nå da mjøsafolk! Dere kjører jo glatt ned på under 3 timer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2009 Når er det denne kolonna går da evnt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2009 Må vel i såfall dra fra Hamar i 7 tida...*altfor tidlig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2009 Må vel i såfall dra fra Hamar i 7 tida...*altfor tidlig* jeg drar ihvertfall nedover en tur tidelig på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2009 Bra Jørn! Btw, jobbet i sta kan ringe nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2009 Må vel i såfall dra fra Hamar i 7 tida...*altfor tidlig* Uffda, det betyr halv 5 fra tynset for å henge på det da.. OOh blir hardt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 6, 2009 Uffda, det betyr halv 5 fra tynset for å henge på det da.. OOh blir hardt! camping på vikingskipet over natta:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 6, 2009 For gammel til sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2009 Skal vel mest sannsynelig nedover, men drar ned lørdag til Moss, camper og drar videre på søndag. HVIS jeg får igjen bilen før helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 8, 2009 Jeg skulle gjerne vært med på kolonne og treff, men skal jobbe hele helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...