Elektronisk senking av allroad?

Anbefalte innlegg

pga for lav senking trolig. husker ikke max man kan senke før den lyser jeg, 25mm kansje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ikke få noe feilmelding pga senk, jeg senket min allroad med 42mm uten noen problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal få dette om systemet er i orden, men husker ikke hvor grensen var:) mulig det er mere enn hva du senket da:) systemet tillater bare å korigere høyden ved grunninstilling så så mye. men skal som sagt gå å senke uten problem, men skal være en grense der. kolega av meg hadde nylig en slik inne som var for lav med feil melding på for lav høyde. nye høyere verdierlagt inn.. og vips ok:) mener det er selve sensorene man får feil på, nedre grense overskredet eller noe, som sagt husker ikke helt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ikke få noe feilmelding pga senk, jeg senket min allroad med 42mm uten noen problem.

Skal ikke være noe problem om du gjør det i flere omganger. Har senket Allroad'en til en kompis 60mm foran og 50mm bak.

Her står hvordan du gjør det med Vag-Com.

http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=17937736

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.