#1 Skrevet April 26, 2009 Noen som vet om det er mulig få tak i 911 Turbo replica felger til min B6 i 8,5x19"??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 INGEN?????!!!!! Noen som vet om RS6 II eller R8 i gunmetall da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 Du får felg typen hos Autogrip i oslo, men om det er 5x112 er uvist, du kan jo sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 De var bare i 5x130 så det var litt kjedelig, men takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2009 Det problemet løses vel med adapter (avhengig av innpressforskjellen da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2009 Har sjekket dette. Får tak i 4 forfelger til ok pris,men desverrre replicahjul. Å da er det ingen problem med adaptere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2010 Pris på dette Rudi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2010 Det er noen replica felger som heter Proline PA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2010 http://www.motorsenter.no/ Selger disse vet jeg, Kan også høre med Marius Chrstoffersen, er vel slike han kjører med på Sciroccoen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2010 Nope. Han kjører med ekte vare : ) Har funnet en forhandler i england som får disse til norge i 8,5x18 for en ganske så billig penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2010 Nope. Han kjører med ekte vare : ) Har funnet en forhandler i england som får disse til norge i 8,5x18 for en ganske så billig penge. Er du sikker på det? Står slik i tråden hans Vel, det blir replica originalfelger fra en europeisk sportsbil. Nå er bilen vasket og satt trygt i oppvarmet garasje, og der skal den stå til jeg kommer tilbake fra Wörthersee. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2010 Er du sikker på det? Står slik i tråden hans Åja. Da er det min feil gitt. Men de som ble linket til over her er hvertfall ikke samme type. Da hans ser ganske originale ut i motsetning til de andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2010 http://beckinvest.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=221845&m=222943&t=235798&prod=227696 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...