#1 Skrevet April 26, 2009 Har noen noe erfaringer eller tips til hvor og hvordan antenne som gir bra radio-dekning på en Golf 4, selv om antenna er kort? Har hørt det er stor forskjell på det, og den jeg har nå er elendig. Får inn RadioNorge og P4 noen steder.. Jeg er ikke interessert i haifinne, bare en kort vanlig antenne(sort). Har også hørt snakk om at folk bruker antenne fra andre bilmerker som er orginalt korte, og som passer i gjengene. Takker for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 Søk etter foliatec antenne på ebay:) eg har denne og radiosignalene har om ikkje annet blitt bedre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 Søk etter foliatec antenne på ebay:) eg har denne og radiosignalene har om ikkje annet blitt bedre;) Takker Da prøver jeg det! Var jo en drøss av dem på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 Jeg kjøpte kort gummiantenne fra Jeep Patriot til gamle A3'n min (gps antenne). Den ga veldig mye bedre dekning, var kort, passet rett på og kostet rundt 430,- kr hos Jeep på Ensjø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2009 Jeep faktisk. Ikke så dumt det heller kanskje. Får se hva jeg gjør da. Takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2009 Jeg er i ordets retter forstand en "radiot". Jeg hører MYE på radio. Nettopp på grunn av min radiointeresse, så har jeg byttet ut den originale takmonterte antenna til fordel for en antenne til kommunikasjonsradio i min -03 Passat. Til den vanlige bilradioen har jeg brukt en glassmontert dipolantenne kjøpt på Bilextra: http://www.bilextra.no/?ItemId=3251 Denne har jeg montert øverst i frontruta bak speilet, og er faktisk rimelig fornøyd med den. Ikke helt som den originale "langbambusen" på taket, men det duger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...