Startproblem Golf 1 1,1 83mod

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli drittlei... I dag når jeg skulle starte bilen å kjøre på treff, nekta den å starte, dette har sjett totalt 3 ganger siden jeg fikk bilen, og alle gangene har den starta så lett som ingen ting noen timer eller dager senere, og ellers har den alltid starta ovveraskande lett....

Bilen har forøvrig ny og frisk bensin, forholdsvis nye plugger, ny kondensaror nye pluggledninger og ledning til coil, nytt fordelerlokk og rotor, nytt bensinfilter. Det eneste jeg ikke har skifta, er stifter... kan dette lage en slik feil?

Når jeg vrir om, så tar den litt etter bensinen og har vel gått maks 2 runder etter jeg slipper nøkkelen, men da hørest det mer ut som ei snekke...

Da den stoppa på svinesund, er jeg ganske så sikker på at den ikke tok etter noe som heldst, så det er jo litt rart. Men første gangen den ikke starta, var det på samme måten som dette, men det var før jeg skifta alle tenningsdelene...

Noen som har noe forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.