#1 Skrevet April 26, 2009 Hei! Har et lite problem med rs2'n min. Når den står over natta så starter den på 5 sylindere, men når den er blitt varm og brukt litt så går den bare på 4 sylindere.. det er den sylinderen som er nærmest fronten på bilen så kutter.. Har prøvd å bytte om noen plugger, og det var fortsatt den sylinderen som kutta. Prøvde også en tenningsmodul fra en annen bil, men var fortsatt den sylinderen som kutta. Noen som har noen tips om hva det kan være? Mvh Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 Prøv å bytt om på en av coilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 er nok coilfusk som det så fint heter...lån en coil fra en anna rs2 eller s4...chippa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 bilen er ikke chippa nei.. er strøm i kontaktene til alle dysene. er det da noe vits i å prøve en annen coil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2009 prøv en coil du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2009 (endret) kom på det at i går kveld så prøvde jeg coilrekka fra en s4, men det var fortsatt samme feilen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2009 pluggledningen da? litt merkelig at den kan forandre seg med temp, men det er vel det eneste du ikke har prøvd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2009 har prøvd coilrekka fra en s4, med ledninger og alt.. kan det være dysa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2009 Hva med å flytte coilen og dysa til nr 2, og dysa og coilen fra nr 2 til nr 1. Hvis ikke det virker så må en gå grundigere til verks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2009 har prøvd å bytte dysene ihvertfall, uten noe mer hell.. kan det være noen ventiler som har tatt kvelden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...