#1 Skrevet April 26, 2009 Jeg har kjøpt meg glassfiber takvinge til min Passat. Men det fulgte ikke med noe lim, hva slags lim annbefaler dere å bruke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 karosserilim!..kent funker helt supert...men pass på å få den rett på..=op 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 sikaflex? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 har to tuber sikaflex 5minutter liggende, vet ikke om det er noe bra? står det sitter på glassfiber og metall osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2009 Jeg har brukt tec7 på min. Sitter like godt 3 år etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2009 tec 7 er vell det som er greie her ja får ikke noe som sitter bedre en det til noe slikt tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2009 Lurer på det samme! Men har blitt anbefalt sikaflex tidligere, det er visst faktisk mulig og få av igjen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2009 Jeg har brukt tec7 på min. Sitter like godt 3 år etter. Hvor får man kjøpt tec7?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2009 Sikaflex holder lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2009 Hvor får man kjøpt tec7?? Byggebutikker, wurth, flisekompaniet osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2009 Tec7 er utrolig tungvindt å påføre, fordi tec7 er såpass stivt etc.. burde være varmet opp før denne påføres. Jeg som rørlegger ville heller valgt sanitær silikon framfor tec7. Var så dum og brukte det på baklukespoiler'n min. Aldri angra verre ! Lakk oppå Tec7 er heller ingen gode idè. Lakken flasser enda Tec7'n fikk herde i 24timer i rundt 20+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2009 Sikaflex eller Marine&Teknik er å anbefale. De er litt mer fleksible/elastiske og lettere å jobbe med enn Tec7 og lettere å få av igjen hvis det skulle trenges. Kjøpes hos de fleste byggevarehus og hjem & hobbybutikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2009 Både sikaflex og tec7 handles billigst hos EuroPris:-) Min anbefaling: Sikaflex. Har brukt det på både vinger, bakrutesenker og øyelokk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2009 Både sikaflex og tec7 handles billigst hos EuroPris:-) Min anbefaling: Sikaflex. Har brukt det på både vinger, bakrutesenker og øyelokk... Litt OT, men noen som vet hvordan en kan FJERNE tec7 på beste måte? Vurderer å pelle av noen lyktesenkere som er limt på hovedlyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2009 du får et middel som løser opp tec7 på xl bygg i allefall, har ikke erfaring med den selv.så den bare sto der en dag jeg handlet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 31, 2009 du får et middel som løser opp tec7 på xl bygg i allefall, har ikke erfaring med den selv.så den bare sto der en dag jeg handlet der OK. Da er det sikkert bare å troppe opp på en byggvaresjappe og spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 1, 2009 du får et middel som løser opp tec7 på xl bygg i allefall, har ikke erfaring med den selv.så den bare sto der en dag jeg handlet der cleen7 du tenker på? funker nokk bare før tec7 har herdet...må nokk fjernes mekanisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...