20" på B6 sedan med et38?

Anbefalte innlegg

som tittelen sier, så lurer jeg på om det går med 20" på en A4 b6 quattro og ET38? eller må jeg ha ET45?

 

felgen er 8" bred og dekk dim : 235-35-20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som tittelen sier, så lurer jeg på om det går med 20" på en A4 b6 quattro og ET38? eller må jeg ha ET45?

 

felgen er 8" bred og dekk dim : 235-35-20

 

20" med ET38 går greit med den dekkdimensjonen hvis du ikke skal senke noe særlig mer enn 50mm.

 

Jeg kjører 8,5x20 ET40 og samme dekkdimensjon og har i tillegg en 5mm spacer foran og bak. Senket ca 50mm og ingen subbing.

 

En 8x20 ET38 felg vil komme 11mm lengere inn så det skal gå bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil gå bra det hvis du ikke skal senke bilen mye:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel ET38 tenker jeg, tvilsomt at jeg senker mere enn 50mm. regner med jeg setter på noen senkefjerer som senker rundt 40-45 mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 8,5x20" ET40 felger rund baut og med 45/45mm H&R fjører,ET38 er ingen problem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 8,5x20" ET40 felger rund baut og med 45/45mm H&R fjører,ET38 er ingen problem. :)

 

jeg så bilder av bilen din nå, og det så jo meget bra ut : rock : trenger jo ikke senke mere enn 45mm med tanke på at bilen skal kunne brukes til hverdags :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.