#1 Skrevet April 26, 2009 Er det mange som har tenkt seg oppover til Valdres 1.mai ? Tenkte at det kunne vært moro med en kolonne dit også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 driv å vurdere å reise dit men får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 Jeg og dama tar turen med Passaten ihvertfall, så vi er med på kolonne: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2009 Er vel en mulighet for det Hadde ikke vært greit å kunne møttes på gjøvik til halv 8 eller noe da? Så er vi der til rundt 10 ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2009 Driv å lure å snike Passaten over fjellet, må bare få på sommerhjula først..hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2009 Eg er klar. Halv 8 på statoil kallerud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2009 Ja, kan vi ikke si det slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2009 driver å vurderer turen selv i grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2009 Det går vel ikke særlig mer en halvannen times kjøring til Leira ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2009 når er avreise fra hamar ? henger meg ivertfall på i br.dal tror jeg er med noe fra der veit jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2009 Da er sommerhjula montert på Passaten så da blir det nok tur hvis været er OK. Vi blir nok en liten gjeng som reiser fra Lillehammer kl 0900 fra statoil stradtorget. (oppmøte litt før) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2009 hmm, skarn ta turen a: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 29, 2009 ja det ska du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 29, 2009 tar turen hvis pent vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2009 tar turen hvis pent vær er meldt knall vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 29, 2009 Blir det knall vær så er vi 3-4 biler som drar fra Moelv i 08 tida på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 29, 2009 Blir det knall vær så er vi 3-4 biler som drar fra Moelv i 08 tida på fredag. da henger jeg meg på der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 29, 2009 da henger jeg meg på der Blir rolig tempo og cruising så vi møtes vel bare på Shell i Moelv rundt åtte vi som skal oppover. Drar ikke FØR åtte hvertfall da jeg ikke ser noen vits i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 29, 2009 Blir rolig tempo og cruising så vi møtes vel bare på Shell i Moelv rundt åtte vi som skal oppover.Drar ikke FØR åtte hvertfall da jeg ikke ser noen vits i det da kommer jeg dit fler som ska være med i kolonne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 29, 2009 Da slår vi følge med dere Svinger dere oppom Statoil Kallerud så venter vi på dere der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 29, 2009 da kommer jeg dit fler som ska være med i kolonne ? Vi er 4 eller 5 biler som jeg vet om nå utenom deg. Vet ikke om jeg og Kristin skal kjøre begge bilene enda Da slår vi følge med dere Svinger dere oppom Statoil Kallerud så venter vi på dere der ? Det kan vi gjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 29, 2009 Supert! Da skal vi være der fra ca 08:15 vi Blir dere andre fra Gjøviksida med her da eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 29, 2009 Supert! Da skal vi være der fra ca 08:15 vi Blir dere andre fra Gjøviksida med her da eller ? Jepp vi er hvertfall på Gjøvik før 08:30. Ca 1,5 timer fra gjøvik til fagernes (hvor jeg regner med vi skal vaske) så er null problem å rekke det før 12. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 29, 2009 08:15 på Statoil Kallerud, så slenger Hamarfolket med seg derifra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 30, 2009 Supert! Da skal vi være der fra ca 08:15 vi Blir dere andre fra Gjøviksida med her da eller ? Eg er der ca 0815 eg da. Forhåpentlegvis med Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...