#1 Skrevet April 26, 2009 eg har nokre små deler som skal lakkerast, så eg lurte på om det er nokon her i bergen som lakkerer for ein billig peng. vist ikkje så må eg gå til eit firma.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 +1 Må lakke et par rustflekker og noe småting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2009 ingen som kjenner ein lakkerar som vil tjene litt små peng?? er bare ein frontleppe og eit par dørlister som skal lakkast. grunn arbeidet tar eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2009 Si ifra hvis du finner... Jeg har en haug ting selv jeg skal få lakkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg kan anbefale dere Fana Karroseri (Fana Lakksenter). Har brukt disse selv og er meget fornøyd, ikke noe å si på prisen, raske også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2009 Har sendt link til denne tråden til en kompis i klubben her som jobber med dette. Han tar vel kontakt enter her eller på PM til dere som har skrevet her om han har tid å jobbe litt ekstra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2009 Trenger lakking eg også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2009 Er det bare jeg eller ble denne tråden veldig mye kortere plutselig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2009 ser innlegga til ein viss person er forsvunne. hmm, merkelig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2009 He he, ja ja. Trådstarter har vel fått svar, så du kan vel bare stenge den selv Kim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2009 eg har fått svar ja:) tråden er herved stengt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 12, 2009 Hva med alle andre som trengte lakkjobber i tråden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2009 Vi får lage en ny tråd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2009 Det skal jo strengt tatt være unødvendig å gjøre det. Tråden kan jo stå åpen, så kan det jo hende at resten får hjelp og, til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 16, 2009 Ser mitt spørsmål er fjernet også. Jeg har ikke fjernet dette. Hvem gjorde det? Jeg glemte å notere meg nummeret til han som kunne lakke. Noen som fikk dette med seg og kan sende det til meg på PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 16, 2009 Jeg skulle også hatt dette her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg og. Må få lakkert bilen helt ned, men er egentlig ikke interessert i å betale 5-6 000 for det når det er så få deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 5, 2009 send meg msn deres eller tlf nr gutter så kan jeg se om å ordne noe Dado. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 7, 2009 Eg jobber som billakkerer på Paradis Auto....send PM vist dere skal ha noe lakkert til billig peng... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 8, 2009 pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...