#1 Skrevet April 26, 2009 hei dynamo hjulet røk for 1 time siden må : bh :jeg bytte alt eller holder det med hjulet? hjulet står i viften er det lett å få dynamoen ut? er det noen som vet pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 Slike spørsmål er umulig å svare på uten mer info. Jeg antar at det er til en A6, siden det står det på profilen din. Greit å legge hvilken årsmodel og hva slags motor, så er det mye lettere å svare. Jeg tror det er mulig å bytte bare hjulet, iallefall går det ann på min dynamo (om jeg ikke husker helt feil), men det spørs om det er lønnsomt og om du skrur selv. Aner ikke om det er likt på alle dynamoer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 sorry bilen er en a6 og 1.9 tdi modell 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 Da har du frihjul på dynamoen. trenger spess pipe for å få det av/på. Kan fint skifte kun hjulet siden dynamoen din sikkert er like fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...