#1 Skrevet April 26, 2009 Noen som klarer å se det? Evt hvordan kan jeg finne det ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 4x100 eller 4x98. mål mellom senterbolthull til bolthullet på motsatt side. da får du svar på kva boltsirkelen er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 På en firehullsfelg måler du fra bolthullets ytterkant til bolthullets innerkant på andre siden av navhullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 Nesten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2009 Sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2009 Da fikk jeg målt, og boltsirkelen var 4x100! Tusen takk for overlegen og rask hjem her IGJEN av alle de som hjalp meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2009 Står det ikke GM på felgen på det øverste bildet? Ville da tro de er fra en opel, og har 4x100. Mål som Petter sier, eller sikt fra senter av bolthull til senter av bolthull på motsatt side av navet med ei skyvelære. Hvis du har sånn noenlunde øynene riktig montert i skallen så ser du kjapt forskjell på 4x98, 4x100, 4x108, 4x114,3 osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...