#1 Skrevet April 26, 2009 Hei. Noen som veit om noen felgopprettere i nærheten av lillestrøm? M.V.H Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2009 Du har en som holder like ved statoil stasjon ved bjerke travbanen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2009 http://www.sunnaashjul.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2009 ellers kan jeg anbefale felgservice i askim, pusset opp BBS LM's mine der for et par mnd siden, og fikk helt sykt bra resultat tilbake, langt over det jeg hadde trodd og forventet. ikke akkurat i nærheten, men er jo fort gjort å flise ned dit med no felger ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2009 Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...