#1 Skrevet April 26, 2009 Hvorfor er det ikke støvmansjetter på diverse coilover merker..Vil ikke støtdemperne gå istykker mye kjappere uten støvmansjetter?? Fk silverline/x Highsport, Sport edition osv.. KW.... Om det finnes hvor får man tak i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 Har fått endel spørsmål ang. dette og nei demperne vil ikke gå i stykker fortere. Det kommer jo smuss og drit oppunder støvmanskjettene også og FK har sagt (jeg har spurt) at erfaringsmessig så var det ugunstig å ha det på coilover-kit. Uansett, så har du jo garantien i behold selv uten støvbeskytter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 'mener demon tweeks selger dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2009 'mener demon tweeks selger dette Jada Frode, FK selger også men de anser det som unødvendig siden det kommer møkk oppunder manskjettene også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2009 Ser da ut som de som sitter på mitt H&R gjør jobben sin, samme med de som sitter på mitt KW. H&R sine sitter noe tettere en KW sine..... KW anbefaler dessuten at du ikke kjører uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2009 Ser da ut som de som sitter på mitt H&R gjør jobben sin, samme med de som sitter på mitt KW. H&R sine sitter noe tettere en KW sine..... KW anbefaler dessuten at du ikke kjører uten. Vel, jeg har solgt noen hundre sett med FK nå og har aldri fått problemstillingen med at det samler seg støv og drit rundt demperne pga at de mangler støvhetter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2009 Har heller aldri vært borti denne problemstillingen. Dempere ryker fra tid til annen, men da skyldes det gjerne at man har kjøpt det billigste settet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2009 kunne forøvrig bruke de orginale støvmansjettene på fk Highsport settet. Det funket bra det, bare må kutte litt i den org bump stoppen foran om det skal senkes mer enn 40mm.. ellers får du veldig kort dempings vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2009 spyl fra tid til annen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2009 Det er en grunn til at det sitter der orginalt på biler Både koni, kw og H&R understellene jeg har hatt har alltid vært levert med støvmansjetter. Simringen på demperen holder sikkert ut garantitiden, men man forventer vel at det holder litt lenger enn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2009 Det er en grunn til at det sitter der orginalt på biler Både koni, kw og H&R understellene jeg har hatt har alltid vært levert med støvmansjetter. Simringen på demperen holder sikkert ut garantitiden, men man forventer vel at det holder litt lenger enn det? Bra for deg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...