#1 Skrevet April 27, 2009 Har fått ett custom oppdrag og trenger da noen knivstag. Hvor skaffer man dette billig? Billigste jeg har funnet er ca 950 SEK pr stk i vårt naboland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2009 har ikke sett andre leverandører på dette en sellholm jeg.... men du som er dyktig med sponskjæring er vel ikke lenge om å lage dette selv.. bare å få snoka opp en passende material kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2009 har ikke sett andre leverandører på dette en sellholm jeg....men du som er dyktig med sponskjæring er vel ikke lenge om å lage dette selv.. bare å få snoka opp en passende material kvalitet Tror ikke det blir noe billigere med customstag mtp maskinering og herding. Måtte i såfall være noe som IKKE Sellholm lagde eller til meg selv. *hmmm, sjekke stålkvaliteter* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2009 nei, det blir sikkert ikke billigere om du skal lage til kun et stag... men dersom du drar opp antallet litt, er vel ikke mer avansert en en fjærstål kvalietet som du herder etter maskinering, ville jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2009 Frode Jørgensen selger Tlf 97067329 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...