#26 Skrevet April 27, 2009 Veldig bra bilder Finn Kristian... Veldig bra treff Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 27, 2009 Veldig bra treff Håkon Enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 28, 2009 Et til av meg siden jeg får faen ikke sove... Men ser ut som det er mer populært med litt større bilder? Feit denne A3'n likte den! Bilen min har blitt rosa jo......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 29, 2009 Bilen min har blitt rosa jo......... Noe galt med PC skjermen din eller dine øyne? Dette er rosa - Men her... slik du tydligvis ønsker å se herligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 29, 2009 Noe galt med PC skjermen din eller dine øyne? Psst! Han er fargeblind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 29, 2009 Fra Eirik "Rødtopp" Smilden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 30, 2009 Psst! Han er fargeblind ja ja, ikke første gang jeg har driti meg ut på farger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 30, 2009 Jeg er ikke fargeblind, og ser også at den er rosa på første bildet. Mer sånn rosa-rød. Ikke så veldig ulik original VAG rosa fargen som var på B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 30, 2009 .... Denna var feit! Neste år så bare MÅ jeg ta meg tid til dette treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 30, 2009 Jeg er ikke fargeblind, og ser også at den er rosa på første bildet. Mer sånn rosa-rød. Ikke så veldig ulik original VAG rosa fargen som var på B5. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 1, 2009 Mye pene biler! Såg ut som et vellykka treff. Noen som vet åkn som eier denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 1, 2009 (endret) Den er det vel Håvard Sætre som eiger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 1, 2009 Den er det vek Håvard Sætre som eiger? og bra han fikk start på'n for den var en av de kuleste bilene på treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 1, 2009 Bilen til Finn Kristian igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 1, 2009 (endret) Mer fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...