Autotuning bremseskiver til RS2

Anbefalte innlegg

Har sett det er flere som har handlet bremseskiver fra autotuning her. Lurer på hva slags type de leverer. De jeg kjøpte sist i tyskland er OEM Porsche skiver, og ser slik ut:

b2b7_1.JPG

Ser at det også selges noen som ser forkrommet ut av Zimmermann.

Jeg har hørt at OEM er støpt med hull, mens zimmermann er hullborret etterpå, og at disse kan få sprekker ved stor belastning over tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikka litt på nettbutikken deres, og der står det iallefall Produsent Zimmermann under det aller meste.

Jeg har ikke noe erfaring med disse desverre, men følger med her siden jeg skal til og handle på min også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autotuning har kun zimmermann bak til RS2. Iallefall hvis du skal ha hullborret. Og de ligner ikke helt på de org. sport skivene bak til RS2 med tanke på hullborringa..

Spørsmålet er bare om du finner en Porsche som har disse "M030" skivene bak som er like som til RS2'n? For så vidt jeg har hørt og skjønt så er de hullborrete skivene bak til RS2, laget KUN til RS2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^de originale er lett tilgjengelig i tyskland, men prisen er jo høy.Er vel ca 1300-1400 euro+frakt og mva. for alle 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.