Bensinforsyning 1992 Golf VR6

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bensinpumpa pumpe en liten mengde med bensin før man vrir om starteren? Mener når man

bare har på tenninga. Jeg mener at den skal pumpe litt og så stoppe til man vrir om tenninga...

Takker for svar

Mvh Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. pumper litt akkurat når du har på tenninga..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, Det gjør ikke min :P Kan det være at det er noe galt med pumpa eller med strøm eller signal til den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje noe med bensinpumpe releet? funker pumpa ellers da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pumpa funker ellers, men hver morra så må jeg starte den 2 eller 3 ganger...

Kan ikke være det at den er litt ødelagt så det er litt av grunnen til at bilen ikke går som den skal a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, Det gjør ikke min :P Kan det være at det er noe galt med pumpa eller med strøm eller signal til den?

gjorde det ikke på min passat vr6 heller, men bilen startet like bra uansett så hadde aldri problemer med det.. på min golf3 vr6starter pumpa og gå i ett sekund ca før man drar på starteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, er det forskjell på en STANDARD Golf 3 pumpe og en VR6 pumpe? for jeg vet jeg har en STANDARD på min nå for den ble bytta for en stund tilbake? Kan dette gjøre slik at bilen går dårligere og er treig til å starte når den har stått lenge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, er det forskjell på en STANDARD Golf 3 pumpe og en VR6 pumpe? for jeg vet jeg har en STANDARD på min nå for den ble bytta for en stund tilbake? Kan dette gjøre slik at bilen går dårligere og er treig til å starte når den har stått lenge?

standard pumpe?? til hvilken golf 3, finnes ikke noe som heter standard pumpe egentlig, kommer den fra mk3 1,8 mono point så får du maks 2.0bar bensintrykk, det er for lite på vr6,, du får da dårlig tomgang, og fjuskete gange. verre å få start også, har prøvd dette selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, jeg vet jeg har en fra en IKKE VR6, fadern bare tok en fra huggen for noen år siden ;P Så av det du sier så bør jeg skaffe en VR6 pumpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører monopoint pumpe på vr6 kan ikke si merke noe forskjell på det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører monopoint pumpe på vr6 kan ikke si merke noe forskjell på det

sjekk bensintrykket ditt.. min greide ikke mer enn rett over 2 bar, og fjusket osv.. dårlig tomgang osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monojet skal jo bare ha 1.2bar på dysa, så ingen vits med skrekkelig høyttrykk pumpe her.. har målt monojetpumpe før til litt over 2bar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så hva er det optimale bensintrykket da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En orginal VR6 bensinpumpe skal levere 4 Bar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en VR6 pumpe liggendes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.