Anbefalte innlegg

Heisann, prøver og få gang på golfen etter overhaling, har hatt alt av (som ledningsnett osv.)

Nå har vi koblet alt til igjen men det sviver ikke. Har byttet frem og tilbake med innsprut, bensinpumper, fordelere osv. Uansett hvor krafig bensin pumpe vi montere spruter ikke dysene. Det varierer mellom 9-10 v på bensinpumpa, men har prøvd å tvangskjøre den på 12v men til ingen nytte. har gnist og bensin inn til bensinfordeler men ikke videre til dysene.

Håper noen kan gi meg ett godt innspill:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, prøver og få gang på golfen etter overhaling, har hatt alt av (som ledningsnett osv.)

Nå har vi koblet alt til igjen men det sviver ikke. Har byttet frem og tilbake med innsprut, bensinpumper, fordelere osv. Uansett hvor krafig bensin pumpe vi montere spruter ikke dysene. Det varierer mellom 9-10 v på bensinpumpa, men har prøvd å tvangskjøre den på 12v men til ingen nytte. har gnist og bensin inn til bensinfordeler men ikke videre til dysene.

Håper noen kan gi meg ett godt innspill:)

Prøvdt å løfte på talerken i mengdefordeleren mens du kinner? eg måtte det på min for å få start etter eg hadde hatt motoren ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd det og:) Forstår ikke hva det kan vær. Tenkte den skulle ut å lufte seg på søndags treffet, men ser ut til at det kan bli vanskelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde problemer med defekte dyser på en av mine biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.