TUV papirer RS6 8,5 19" Touran

Anbefalte innlegg

yyoyoyo

noen som vet hvor jeg kan finne TUV papirer på RS6 til touran?

de er 8,5 19"...det sies at det er ET45...er litt dårlig stempling på felga dessverre...men jeg er litt dårlig på innpress osv...så jeg er faktisk usikker på om det er ET 35 eller ET 45...

snakket med ett firma før i dag og de trodde det var 45...de er innenfor hjulbuer osv,ingen problemer med noe subbing eller slikt...

noen som kan hjelpe meg her?...sliter med å finne papirer...skal på BT snart så trenger papirer

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yyoyoyo

noen som vet hvor jeg kan finne TUV papirer på RS6 til touran?

de er 8,5 19"...det sies at det er ET45...er litt dårlig stempling på felga dessverre...men jeg er litt dårlig på innpress osv...så jeg er faktisk usikker på om det er ET 35 eller ET 45...

snakket med ett firma før i dag og de trodde det var 45...de er innenfor hjulbuer osv,ingen problemer med noe subbing eller slikt...

noen som kan hjelpe meg her?...sliter med å finne papirer...skal på BT snart så trenger papirer

: klø :

skal ikke trenge papirer på felger sålenge de ikke overskrider hva som er lov.

max endring i sporvidde er 15mm, altså 7mm pr side, og at rullediameter ikke overskrider 5% +/- i forhold til orginal rulledim.

så om det ikke er synelig hva som står på felgen, sliter du. vask de skikkelig og prøv å se.. BT liker at ting er lett synlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikkeno møkk her i gården gitt....nei det er dårlig stempla fra fabrikk....det som er dritt,jeg klarer ikke se om det er 35 eller 45.

men som jeg sa så var det en som mnete i dag det var 45....men hva vet jeg: klø :

de sa da "uavhengig laboraturium" når jeg ble stoppa...men det er sikkert at mange her vet mer enn meg her på det feltet.har aldri hatt det problemet med å bli stoppet og dra på etterkontoll før.

det med senking er det slik at det er 11cm som gjelder??er det også laveste punkt på bilen?som travers?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfremt det er innafor reglene som Kenneth nevner over her, og du ikke har senket med noe som spesifiserer egne krav, så skal du ikke trenge dokumentasjon. Om du har blitt stoppet ute av folk som har sagt feil har ingenting å si, du må muligens vise bilen slik at de får sett at du er innafor lovverket. Lovteksten finner du på lovhidden.no, der står det svart på hvitt.

Om du ikke klarer å lese om det er 45 eller 35, så er jo dette mulig å måle seg frem til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.