Anbefalte innlegg

hallo folks.

jeg lurer egentlig bare på om noen har et bilde av en 85 mod (eller gamletypen) 90 med 40mm senk?

tenker å kjøpe 40mm fjører, da det blir litt lite med 30 eller 35.. justerbart er ikke et alternativ da dette blir bruksbil med et lite budsjett..

takker og bukker for svar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver en ny vri da..

hvor mye tror folket denne er senket?

002_G.jpg

syns selv den ser mye lavere ut enn 60, men har ikke noe særlig kunskap om typ85 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min gamle -86 modell 80 gte med 40 mm senk og 9x16 felger.

Kunne jo fint hatt et par cm til men var greit med litt fjæring også husker jeg..:)

SideGTEmin.jpg

Bilde008.jpg

Bilde011.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det så jo veldig bra ut. senket, men fortsatt ganske brukbart..

ble veldig usikker no! vet du om disse bilene har den siræva tendensen om du senker likt forran og bak? har fått tilbud på 40/60 eller 40/40..

må bestemme meg innen helgen er ferdig.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min gamle 90, den var senket 60/40 med 15" felger.

131343-1213555.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det så jo veldig bra ut. senket, men fortsatt ganske brukbart..

ble veldig usikker no! vet du om disse bilene har den siræva tendensen om du senker likt forran og bak? har fått tilbud på 40/60 eller 40/40..

må bestemme meg innen helgen er ferdig.. :)

Har ikke sett mange som er sirævva av slike biler nei.

Men det tror jeg avhenger mer av hvilken type senkesett som blir brukt.

På den bilen min satt det 40 mm fjærer fra noe som het Ultratrac eller noe i den duren, dvs ganske ukjent i mine ører, men det var fin helling på den.

60/40 kan bli litt "stupende" eller "Granada-look" slik du ser på bildet over her.

Spørs jo også litt hvilken dim på felger/dekk du har tenkt å kjøre med.

Hvis 40 mm blir for lite foran kan du heller sette på senkeskåler foran i tillegg for den rette looken. Har gjort det på flere av mine biler. Det senker 10-15 mm og det skaffer Håkon Sandberg her til en rimelig penge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver en ny vri da..

hvor mye tror folket denne er senket?

002_G.jpg

syns selv den ser mye lavere ut enn 60, men har ikke noe særlig kunskap om typ85 :)

Typ 81/85 er veldig høye originalt, så den er ihvertfall senket 60mm, mener den der har justerbart.

Jeg hadde 40mm Jamex på min en stund, og det funket helt greit uten at den var sigen.

mvh Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok eg ska gå for 40/40 siden det er snakk om bruksbil..

blir nok 8,5 eller 9x16 elns i felgsize. 8,5x17 blir vel heller trangt.

den 90'en med 60/40 var litt for lav forran til mitt bruk. har jo som nevnt over her mulighet for å hive i senkeskåler om det blir for høyt forran:)

takker masse for svar folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.