#1 Skrevet April 28, 2009 Heisann, jeg har søkt rundt en del etter kurs / skole der man kan få opplæring og Sertifisering uten å ha noen erfaring fra før. Dette skal dekkes av NAV - attføring så det kan ikke være onkel Bob som gjør det for en kasse pils Stort sett alt jeg har funnet er resertifiserings og div påbygg. Og en fin mulighet innen kretsfengselet skulle jeg noensinne bli bura inne.. Det jeg vil lære er platesveising (tynnplate), rørsveising evnt aluminum også uten at jeg vet nøyaktig hva det er normalt å starte med. Men jeg vil komme igang iallefall og lære av instruktør. Om noen kan hjelpe med informasjon er jeg takknemlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2009 Vet det er noen i Lillestrøm som kjører kurs, Sveiseeksperten elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2009 Hei-Sveis kjører 40-timers kurs. Hei-Sveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2009 Jeg tok sveise kurs på Stovner skole. Ved siden av politi huset. Hva det heter der eller hvordan du kommer i kontakt med de vet jeg ikke. Fikk det av gamle jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2009 Hei-sveis kjører kursene sine på Stovner VGS. Var på kurs der i 07. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2009 Vet det er noen i Lillestrøm som kjører kurs, Sveiseeksperten elns. Hei-Sveis kjører 40-timers kurs. Hei-Sveis Hei-Sveis het de ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2009 Se der ja, takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...