#1 Skrevet April 28, 2009 Går det ann å sette på lister i de bilene som ikke har lister? Altså går det ann for meg å få på carbon lister når jeg har "integrerte" lister i svart fra før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2009 Går det ann å sette på lister i de bilene som ikke har lister? Altså går det ann for meg å få på carbon lister når jeg har "integrerte" lister i svart fra før? Joa, det går ann Jeg har gjort det på 100'en min, fikk tak i liste fra audi A6 og limte dem på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2009 (endret) Jeg har trelister for salg om du vil ha billig, hehe Kan lakkeres i ønsket farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2009 Det har jeg også^^ Kan hentes på MOBIL om du vil^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2009 Det har jeg også^^ Kan hentes på MOBIL om du vil^^ Takk for svar Hehe, hvis du gir de bort så henter jeg de gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2009 Takk for svar Hehe, hvis du gir de bort så henter jeg de gjerne Hehe, "gir" bort ganske billig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2009 Hehe, "gir" bort ganske billig:) Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...