Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha nye felger til min Audi A4 2004 modell.

Og ser på Sharif`s sin hjemme sider. Hvordan er de felgene? tåler de noe? eller

er det ett hull i velen også er de skjeive? De er sykt billig bare, derfor jeg lurer. Noen som har

bra/ dårlige erfaringer med disse felgene?

De jeg liker er Sharif 8,5X19" ET38 M334 det er det de heter. også legger jeg ved bilde.

Er disse ok? Disse felgene med Toyo dekk koster 10200,- helt nye.

resampler.jpg

Toyo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo så syke priser at man bare mååå begynne å lure hva dette egentlig er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett litt på siden til han jeg også, ser jo at han har 20" til 895,- pr felg! så det samme lurer jeg på, om dem tåler Norske dårlige veier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er enige med meg her ja, tror de jeg så på koster 750,- per felg uten dekk. Det er jo bare syyyykt.

Så noen som vet om dette tåler norske veier? eller er det ett hull og det er bare å kase de?

 

Når jeg først er her, ande nettsider som selger bra felger til bruker pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ofte kjører du i hull da (hvis disse evt. er så dårlige at de ikke tåler det)

 

Du kan kjøpe 2 felgsett i sessongen og fortsatt spare på dette!

eller bytte hver sessong, bare kaste de fra forrige sessong..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt sharif felger siste 3 sesonger, 1 sett i 17" og 2 sett i 19" og kan si at det har fungert fett for min del!

Ikke noe krav til at de skal holde superbra på bane, for der kjører jeg ikke - og de har holdt seg rette og pene sesongen igjennom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, det jeg lurte på. for billig felger har ofte en tendens for å hvere myke. og ikke tåle norske veier. men da har du god erfaring med det? Har du hatt meget lav profil eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif produserer jo felger selv, så mulig at det er noe av grunnen til at han kan selge så billig?

Som sagt over her så er det jo så billig at man kan bytte felger hver sessong:D

 

Truls.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med billige felger er ikke at de ikke holder. Jeg har billige felger (Mega Acera). Jeg har mishandlet dem til det ytterste. Jeg har ikke ødelagt dem.

 

Problemet med billigere felger er vekta. De er tunge. Det betyr ingen ting for velta på bilen. Men grepet blir litt dårligere. En vanlig standardbil klarer ikke å utnytte all verdens grep. Så der er billigfelger tingen. Raske biler trenger alt grepet de kan få. Så de bør ha dyrere og lettere felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei nei RØSTE!!!! Heller bbs lm replica felgene, det her har vi jo snakket om!! ;D

 

men som nevnt oppiher, til den prisen kan du bytte felger hvert år ;D så trenger jo ikke holde så lenge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får hva man betaler for.. jeg har vært på bilferie i tyskland med eggformede sharif felger.. aldri mer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel holde seg til Lano på de felga der ja : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, det jeg lurte på. for billig felger har ofte en tendens for å hvere myke. og ikke tåle norske veier. men da har du god erfaring med det? Har du hatt meget lav profil eller?

 

215 x 35 x 19 på fjorårets.

235 x 35 x 19 på årets.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Sharif felger en sesong... flasset etter 3-4 vask. Fikk velge fritt i felgprogrammet hans som erstatning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Sharif felger en sesong... flasset etter 3-4 vask. Fikk velge fritt i felgprogrammet hans som erstatning.

 

Uten krangling? Lenge siden? Håper jeg får tilbud om det samme, evt. pengene tilbake for felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si jeg er imponert.

 

Jeg sendte en mail til Tommy igår, samt ringte kundeservice idag. Fikk beskjed fra kundeservice etter 5-6 minutter venting at det bare var å komme innom så skulle de se på det.

Mens jeg var på vei inn ringte Tommy meg personlig istedet for å svare på mailen. Han ba meg også bare komme opp.

 

Dro opp til Sherifs på skedsmokorset og ble møtt med et spørsmål - "hvordan såpe", besvarte det og fikk beskjed om å kjøre inn bilen for å bytte de. herlig service!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørt med forskjellige sharif felger siste tre årene å vært superfornøyd..

Flere på jobben som også har kjøpt der å ingen som har opplevd flass ell urunde hjul,å her på toten har vi nok av hull å humper i drittveier..

Kamerat har nå kjøpt de du har på det venstre bildet i 19 tom på en passat 3bg...De kledde den bilen godt hvertfall,ser svære ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.