#1 Skrevet April 28, 2009 Lokket til hanskerommet mitt har knekt i hengslet! Noen som har hatt samme problemet? Har demontert hele hanskerommet. Men klarer ikke og få ut låsesplinten som holder hengslet fast i hanskerommet. Har fått beskjed at det ”bare” er å dra dette ut. Men klarer ikke dette uten at jeg er redd for å ødelegge noe. Noen som har noen tips? Legger med bilde som viser hva jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2009 Klem fast en avbiter i sporet på låsepinnen med den ene hånda og slå på avbiteren med en hammer med den andre hånda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2009 Er du sikker på det. har du selv gjort det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2009 Er du sikker på det. har du selv gjort det? Jepp. Sitter ganske godt. Må bankes inn igjen med hammer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2009 Økte størrelsen på hammer og banket løs. Da løsnet den:) Tusen takk for hjelpen. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe nytt lokk (billig)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...