#1 Skrevet Desember 8, 2004 Etter jeg fikk satt i den nye motoren har jeg en ledning jeg ikke finner ut hvor går hen. Ledningen kommer fra motornettet og er utenom den store pluggen. Ledningen er brun med blå strek, etter hva jeg ser i motorrommet går ledningen til bremsevæskebeholderen men er dog ikke sikker. Ledningen har en brun kabelskoplugg i enden.(hunnplugg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2004 Om du legger den til jord, begynner kjøleviften å gå da? Hvis ja, så skal den på en giver som står rett over innsugsportene på toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2004 Jeg skreiv ikke tydelig nok nei Denne ledningen ender opp inne i kupen bak sikringsboksen....er foresten 1.8 8V motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2004 Ah, det er ikke ledningen til dørbryteren da? Brun med en annen farge på er såfall noe som skal legges til jord når det er aktivert. Prøv å jorde den, så ser du hva som starter opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2004 Nei den er ikke til dørbryteren....kommer fra motoren et sted...men jeg får prøve og legge den til jord da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2004 Fortell hva som starta da.... av en eller annen grunn er jeg kjempespent på hva den ledningen er til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2004 Fortell hva som starta da.... av en eller annen grunn er jeg kjempespent på hva den ledningen er til *kabooom* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2004 Jeg tok en kikk i Haynes for Golf 2 og så at ledningen til spylermotoren er brun/blå, er koblet i en 1-lednings stikk som går videre til bakrutas visk/vask-rele. Jeg tipper det er denne ledningen du har der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2004 Men Per da den ligger i ledningsnettet til lysa den Ledningen jeg har ligger i ledningsnettet til motoren. Prøvde å jorde den men merket ikke forskjell....men det er jo ikke godt å si om det skal merke da jeg ikke vet hva den går til... Nye forslag ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2004 Men Per da den ligger i ledningsnettet til lysa den Ledningen jeg har ligger i ledningsnettet til motoren. Lett for deg å si, prøv du å se forskjell på kabelbuntene i bilen når de er linjet opp i pene streker i Haynes-boka. Jeg fant kun en annen brun/blå, den var til 16V-motoren, og gikk til en form for føler på mengdefordeleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2004 Lett for deg å si, prøv du å se forskjell på kabelbuntene i bilen når de er linjet opp i pene streker i Haynes-boka. Jeg fant kun en annen brun/blå, den var til 16V-motoren, og gikk til en form for føler på mengdefordeleren. Da får jeg takke for innsatsen da Per Er vel bare å forske videre på den mystiske ledningen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 3, 2005 Jeg har tittet litt i bøkene men sliter litt med å finne ut av det. Jeg skal plukke ned sikringsbokse min og se hva jeg kan finne ut, kontakter deg når jeg har litt kjøtt på beinet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...