#1 Skrevet April 28, 2009 Lysreguleringen på min '99 A6 har fått hikke. Lyktene lyser stort sett rett ned, avogtil retter de seg opp. Kan en av lastsensorene ha røket da bilen ble jekket opp for dekkskifte? Dårlig kontaktfeil? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2009 Endelig noen som spørr, har litt samme problemet selv lysene peker rett ned i asfalten av og til, men det korrigerer seg selv etter en stund (ikke funnet noen fasit på når og hvorfor) Snakk om en 01 A6 avant. Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2009 Jeg byttet nivåsensoren på min 01 A6 ifjord sommer. Lysene mine lyste også rett i bakken, når det er feil på systemet går de i grunnstilling. Les av med vagcom så ser du hvilke det er snakk om. De koster ca 800 spenn på møller. men du kan sjekke kontakten for drit o.l De er på førersiden foran og bak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2009 Takk for tips! Vag-com viste feil på sensor bak. Kjente på kontakten, men den satt avsindig godt fast. Tipper jeg overlater til et verksted å få den løs..... Må man kode noe med vag-com etter skifting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2009 Kan være lurt å slette feilmeldingen etter du har fikset problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2009 Den er grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2009 Grrr. Skifta sensoren, fortsatt samme feilmelding. Stygt redd for at ledningene som går til sensoren kom i beknip under garasjejekken da sommerdekkene ble satt på, og at det kan være brudd/kortslutning... Enda godt det er etpar måneder til det blir mørkt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...