#1 Skrevet April 28, 2009 Er det noen som har en 02A eller 02C kasse liggende løst? Skulle hatt målene til det hullet som sitter på festet til fremre motorfestet... Målene jeg trenger er mål fra kantene til senter av hull + størrelse på hullet Har fått bygt opp festet mitt etter av det var knekt og må borre nytt hull.. Trenger dette ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2009 kan se i morgen om det er vær til å pakke ut golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2009 Supert, men var det vær til å pakke ut golfen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2009 var nok ikke det, men det var vær til å ligge inne å spy hehe. skal sjekke senere i dag jeg uansett vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2009 Konge..fant du ut av noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2009 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2009 Ingen som har anledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2009 Hva er det med at 02A-kassene sprekker ved festene? Knekt av en bit på kassen min og (usikker på om det er ved fremre motorfeste) Hvordan gjekk du frem når du reparerte girkassehuset? Ser ikke for meg at det blir så enkelt å sveise støpegods.. Om du har motor stående uten girkasse, kan du jo måle på denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2009 Vel, det er på selve girkasse festet, så trenger egentlig å vite hvor nøyaktig hullet må borres.. Diameteren kan jeg jo evt måle meg fram til på flere stedet, men likeså greit at noen som har en kasse liggende gjør det i samme slengen...det må jo gjøres uansett... Jeg leverte kassen min til noen som driver med alumunium, di bygget opp hele festet på nytt, ser veldig bra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...