#26 Skrevet September 21, 2009 ZT registrert? Tilfeldigvis på høgskolen i porsgrunn i dag? Det stemmer bra Da var det vel bilen din som var parkert ved siden av min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 21, 2009 Det stemmer bra Da var det vel bilen din som var parkert ved siden av min? Det var det! Pen vento du har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 23, 2009 Det var det! Pen vento du har! Takk takk, det er jo "Vento vænnen" Litt sliten, men helt ok studentbil. Men den ser ikke så bra ut når den nyvaskede-blanke golfen din sto ved siden av. Fikk lyst på nye felger når jeg så bilen din, 15" er litt for lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 23, 2009 Hmm. den ventoen.. Så en sort? skamsenka vento ved herøya tror jeg for noen dager siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 23, 2009 går en lav vento mørk lilla med 9x16 i byen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 24, 2009 er ikke det rune sin... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 24, 2009 japp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 25, 2009 Audi R8 er tilbake i byen! på Grenland Auto.. Meg og Marius har allerede sitte i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 30, 2009 Kjørte inn på grenland auto tilfeldighvis og der stod R8'n Digg var den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 1, 2009 den ekke lav vell, mørke blå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 1, 2009 den ekke lav vell, mørke blå? Den er en helt ok høyde på den! .... Ikke akk så lav som den Passaten du hadde Marius, men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 1, 2009 rune sin er jo minst et par-tre cm høyere enn min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 1, 2009 Slik så den ut! Er en fra larvik som har denne! Så den igjen i dag like løen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 1, 2009 rune sin er jo minst et par-tre cm høyere enn min Skryt på deg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 1, 2009 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 1, 2009 Se også rød 3'er i byen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 28, 2010 Hoi! Var ute å knalla til på veien her i dag og så en tidlig modell av en Audi Coupe. Lå noen biler bak, så jeg så ikke om det var en GT eller Quattro. Fargen var hvit og ut i fra baklampene så det ut til at den var eldre enn 84 mod? Noen som vet? ble nyskjerrig da det er skjeldent å se sånne flotte farkoster ute på veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 28, 2010 Hei, Frode Det kan være Heine sin du har sett:) Hvit GT, med hvite BBS 14", mener det er -84. Det er ihvertfall modellen med rette frontlykter, std. usotede baklykter, sorte små fangere og uten kanalskjørt. Større plastfangere med børstede stållister, sotede baklykter og skrå, mer aerodynamiske frontlykter kom vel i -85 sammen med at Audi 90 ble lansert. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 28, 2010 Høres veldig ut som den ja Anders. Når du nevner at den ikke hadde kanalskjørt, så mener jeg det var noe som "manglet" der ja! Holder han på med "racer gt" ennå tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 28, 2010 Tja, manglet og manglet. Kanalskjørtene var vel også noe av oppgraderingen på facelift-modellene fra -85. Den modellen Heine har, skal vel være uten. Ja, han er like interressert! Han kjører på gateslicks og interiøret er tatt ut. Kun førerstol og passasjersete. Baksete og all støydemping er tatt bort for å få frem femmerlyden:) Eksosmester har bygd eksos på den, er fin lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 29, 2010 møter Heine støtt og stadig i GTen fin bil !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...