#1 Skrevet April 29, 2009 Hei Kan man ettermontere LED-lykter på en Audi A6 08-mod avant? Vil lyktene til 09-mod passe? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2009 Jeg hørte med Møller her lokalt, de avviste det pga størrelse, ledningsnett osv osv.. Ikke det at det nødvendigivis stemmer da, men det var det jeg fikk til svar.. Prisen på lyktene er vel også en grunn til å være helt sikker tenker jeg.. :-) .arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2009 Hmm, trodde ikke det var rare forskjellen på 08 og 09-mod jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2009 er en her på forumet såm gjorde dette. søk litt på s6 daylights så får du nok den tråden opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2009 (endret) Mulig det er jeg som misforstår her, jeg snakker om de nye hovedlyktene med innebygde LED`s, ikke S6`en sine leds. Legger ved ett bilde for å illustrere hvilke lykter jeg tenker på :-) MEN jeg håper jo at noen får dette til da :-) .arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2009 Faen.. Jeg snakker om baklyktene.. My bad Trodde jeg skrev det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2009 Denne kan jo være kjekk å lese : http://home.btconnect.com/grant.tiller/audi_led_tails/Audi%20A6%20Avant%20(C6)%20LED%20Tail%20Light%20Retrofit.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2009 Tusen takk. Den var jo intet mindre enn fantastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...