Anbefalte innlegg

Lurer på hvor man får kjøpt baklukespoiler til Audi S6 C4 stv. Lik den på bildet nedenfor..NBS hadde den ikke:(

Gjelder bilen til venstre..

DSC00247.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg husker, er denne fra tidlig C4 (100/S4), bakluka er annerledes for innfesting, og denne er da en original spoiler. Har en bakluke med slik, original S4 luke med "quattro" i varmetrådene liggende. Men den er sølvfarget, og noe rustangrepet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har orginalt spoiler på min 96 S6 avant. Ryktene sier at en må bytte hele luka for å få den spoileren. Er også 2 forskjellige spoilere da henholdsvis med og uten bremselys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må bytte hele bakluka, og er med og uten bremselys, har lett etter bakluke med spoiler i lang tid, i nærheten av ålesund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zender laget i sin tid baklukespoilere m/u bremselys til disse, for ettermontering på luker uten org.vinge.

KBA 37866

Zender VWA Concept

Art.nr: 4.425.03.3

Monterte slik på min audi 100, men er nok satt ut av produksjon for lenge siden.

Disse så faktisk veldig bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står en A6 med slik spoiler på skroten i Elverum. (Brødrene Kristiansen Bilopphugging)

Før noen kaster seg over telefonen - selve bakluka er bulket og nok "beyond rescue", men spoileren er der. Sånn i tilfelle noen har en luke for spoiler, men ikke spoileren.

Og bare så det er sagt: Å få montert en original spoiler på en luke ikke beregnet på det kan man bare glemme..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik spoiler... kan ta bilde og skrive opp oem nr.... :)

i morra da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg husker, er denne fra tidlig C4 (100/S4), bakluka er annerledes for innfesting, og denne er da en original spoiler. Har en bakluke med slik, original S4 luke med "quattro" i varmetrådene liggende. Men den er sølvfarget, og noe rustangrepet.

Quanta costa å sende til Sørlandet tro? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står en A6 med slik spoiler på skroten i Elverum. (Brødrene Kristiansen Bilopphugging)

Før noen kaster seg over telefonen - selve bakluka er bulket og nok "beyond rescue", men spoileren er der. Sånn i tilfelle noen har en luke for spoiler, men ikke spoileren.

Og bare så det er sagt: Å få montert en original spoiler på en luke ikke beregnet på det kan man bare glemme..

Det er ikke helt sant. Det går blant annet en S4 med ettermontert spoiler på luke som ikke er beregnet for dette her i Trondheim. Spoileren blir bare stående litt høyere enn originalt og montering innebærer borring i selve luka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke helt sant. Det går blant annet en S4 med ettermontert spoiler på luke som ikke er beregnet for dette her i Trondheim. Spoileren blir bare stående litt høyere enn originalt og montering innebærer borring i selve luka.

Det er en slik spoiler jeg har liggende......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik spoiler... kan ta bilde og skrive opp oem nr.... :)

i morra da!

Ta bilde av den, og send den oppover til meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.