#1 Skrevet April 29, 2009 noen som kan fortelle meg hvor i all verden nivå/påfyllingspluggen på 97 a4 1.8tq bakdiff er plassert??? har lett men finner ikke,bare tappepluggen under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2009 noen som kan fortelle meg hvor i all verden nivå/påfyllingspluggen på 97 a4 1.8tq bakdiff er plassert???har lett men finner ikke,bare tappepluggen under. Den sitter like ved drivakselflensen høyre side bak, mener det er 14mm umbrako som pleier å gå rundt hvis det har vært en gjøk der før...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2009 17 mm umbrako, ellers er det riktig som Roger sier. Min sitter ikke ordentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2009 ok,skal sjekke det opp,så vell noe der,men ikke noe som lignet på nivåplugg.med høyre side mener du pasasjersiden ikke sant? på for- eller baksiden av drivakselflensen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2009 Mener å huske den sitter på baksiden av drivakselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2009 Aha...det var 17mm ja. fa.. å , neida fort gjort å glemme. Alltid når man sier venstre siden så er det førersiden og høyre siden er alltid passasjer siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2009 var det jeg og mente ja,da skal jeg lete etter den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...